0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Den största och viktigaste uppgraderingen är att vi nu flyttat in kompressorerna till innedelen. Transporten avden heta gasen blir kortare och därigenom vinner vi effekt. Utedelen blir också mycket tystare, endast fläktarna är kvar.Det är nu istället kall gas som skickas ut till utedelen. Innedelen är separerad i två enheter ca 140 cm höga och 62 cm i diametervardera. I den ena sitter radiatortanken och kompressorerna och i den andra tappvarmvattentanken.
Men hur har det nu gått? för er som har denna tingest ?Jag hittar ingen på deras hemsida att innerdelen nu skulle vara delad i två enheter?Vill ha mer info ang detta...........
Citat från: mrspl skrivet 15 september 2009, 22:38:05Men hur har det nu gått? för er som har denna tingest ?Jag hittar ingen på deras hemsida att innerdelen nu skulle vara delad i två enheter?Vill ha mer info ang detta...........Har ringt Gullberg&Jansson om mer info:De säger att den nya Nordic Heater ska komma i mitten av september med produktblad etc.Så jag ska försöka ringa dem igen och se...Mvh
När jag läser detta så undrar jag var Grodan tog vägen?? Var det hela så kaputt så vederbörande skämdes över sitt köp?