0 medlemmar och 45 gäster tittar på detta ämne.
Blev uppringd av en kille från energicentra idag, och han bekräftade att monteringskitten va på ingång och de kostade 1000kr, så jag kompletterade beställningen med ett sånt.Dock så fick jag veta att intruduktionspriset på 21900kr tydligen inte längre gäller trots att det står på hemsidan.Något vilseledande, men vi kom fram till en bra lösning till slut iaf.
Såg att Jula i Uppsala skulle ha en representant från Foma på plats mellan 10-15 i morgon lördag.Jag passar nog på att åka dit och lyssnar lite med honom.
Vilken är oginalet egentligen Pioneer har väl funnits några år
Nu börjar jag undra lite på allvar om de vill ha sålt något eller ej. Va i kontakt med energicentra i onsdags vid middagstid, och de skulle skicka ett mail till mig med uppgifter om vart jag skulle förskottsbetala osv. När jag inte fått nåt mail på eftermiddagen så ringde jag igen, och fick till svar att killen satt just och höll på att skicka mailet.Det kom inget den dagen, igår så mailade jag dem och frågade hur det hade gått. Inget svar på detta, och inte heller idag har något mail kommit. Har flera ggr försökt att ringa, men det är bara en fax som går in.Mitt förtroende för dem just nu är ju litesådär. Klarar de inte att skicka ett mail som lovat med lite uppgifter, så undrar man ju om de ens är intresserade av att sälja. Kommer det inget mail idag med uppgifter, eller om de inte ringer upp mig som jag mailat dem och bett dem göra, så vettefan om det inte blir till att makulera ordern och knalla till Jula istället.kristerJag tänker såhär.. Är det sånthär krångel bara för att beställa deras produkter, och då de antagligen har ett egenintresse i att sälja, hur blir det då om man skulle stöta på bekymmer i framtiden?Ville bara skriva av mig, då jag tyckte det hela verkade lite konstigt med tanke på att alla andra bara skrivit positiva saker här i tråden.
Citat från: Rickard skrivet 24 september 2008, 07:02:10Går det ens beställa via deras hemsida, eller ringde du?Ja tydligen, finns tom. en knapp som heter webshop som leder till följande sida.http://www.mamut.net/energicentraKanske borde ta och ringa istället...
Går det ens beställa via deras hemsida, eller ringde du?
Citat från: Lewke skrivet 26 september 2008, 10:57:09Nu börjar jag undra lite på allvar om de vill ha sålt något eller ej. Va i kontakt med energicentra i onsdags vid middagstid, och de skulle skicka ett mail till mig med uppgifter om vart jag skulle förskottsbetala osv. När jag inte fått nåt mail på eftermiddagen så ringde jag igen, och fick till svar att killen satt just och höll på att skicka mailet.Det kom inget den dagen, igår så mailade jag dem och frågade hur det hade gått. Inget svar på detta, och inte heller idag har något mail kommit. Har flera ggr försökt att ringa, men det är bara en fax som går in.Mitt förtroende för dem just nu är ju litesådär. Klarar de inte att skicka ett mail som lovat med lite uppgifter, så undrar man ju om de ens är intresserade av att sälja. Kommer det inget mail idag med uppgifter, eller om de inte ringer upp mig som jag mailat dem och bett dem göra, så vettefan om det inte blir till att makulera ordern och knalla till Jula istället.kristerJag tänker såhär.. Är det sånthär krångel bara för att beställa deras produkter, och då de antagligen har ett egenintresse i att sälja, hur blir det då om man skulle stöta på bekymmer i framtiden?Ville bara skriva av mig, då jag tyckte det hela verkade lite konstigt med tanke på att alla andra bara skrivit positiva saker här i tråden.hej leweke.får be om ursäkt för att du uppleft det om lite struligt under dessa dagar !!vi har varit totalt ner ringda. jag själv har varit i nigeria så christian har skött lastning o lossning av allt gods som kommit in från kina.med facit i hand så skulle vi haft in fler o hjälpt till under denna tid men så var inte fallet !! sorry.christian har dessutom varit febrig under denna vecka.så hoppas det ordnar sig nu till veckan då jag är tillbaka. då kommer även röris tillbaka.