0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det var absolut inte meningen att glänsa på något sätt ..ville bara erbjuda min ev hjälp till Tracker mfl.själv brukar jag köra en väldigt blygsam styr jämfört med Tracker...: gillar ABELKO:S IMSE WebMaster.är möjligt om man vill ,att få till en överordnad med pekskärm .men har framför allt färdiga in och utgångar, både DI,DO,AI och AO !och den går att koppla upp sig mot via hemdatorn, kan anslutas mot GSM-modem mmen okunnig simpel-reg jämför med Mitsubishin....men funkar för det mesta !(ska erkänna att jag har högklassig intern-kompetens att tillgå när det handlar om allt utom simpla småprog och ändringar, har liksom inte tid att försöka bli en prog-guru, ....jag ber om vad jag vill ha ,och får detta Thumbsup )mvh. ACE
Citat från: ace skrivet 10 januari 2008, 19:05:11Uppfattade absolut inte ditt inlägg som att du ville glänsa...... utan tycker bara att du är kungen på vp..... du kan ju fan hur mkt som helst om sånt som har med vp att göra. Thumbsup//Krister
Citat från: Northkingen skrivet 10 januari 2008, 22:23:17Citat från: ace skrivet 10 januari 2008, 19:05:11Uppfattade absolut inte ditt inlägg som att du ville glänsa...... utan tycker bara att du är kungen på vp..... du kan ju fan hur mkt som helst om sånt som har med vp att göra. Thumbsup//KristerTjenare Kingen! Håller helt med dig, och har framhållit det tidigare också, Ace är alltså helt otroligt duktig på v-pumpar, han är Kingen på V-pumpar. Thumbsup Mvh Raffen.
Citat från: Raffen skrivet 10 januari 2008, 22:33:01Citat från: Northkingen skrivet 10 januari 2008, 22:23:17Citat från: ace skrivet 10 januari 2008, 19:05:11Kul att vi är överens någon gång iaf Raffen //Krister
Citat från: Northkingen skrivet 10 januari 2008, 22:23:17Citat från: ace skrivet 10 januari 2008, 19:05:11
Citat från: ace skrivet 10 januari 2008, 19:05:11