0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hei !Har en Hitachi varmepumpe jeg kjøpte for 4 år siden. Synst innedelen bråker mer enn andre jeg har hørt hos andre folk. Har planer om å flytte denne ned i kjelleren og kjøpe ny. Noen som har erfaring med hvilke merker/modeller jeg bør se på (og hvilke jeg IKKE må vurdere)? -kjbu
Citat från: kjbu skrivet 28 december 2007, 00:14:49Hei !Har en Hitachi varmepumpe jeg kjøpte for 4 år siden. Synst innedelen bråker mer enn andre jeg har hørt hos andre folk. Har planer om å flytte denne ned i kjelleren og kjøpe ny. Noen som har erfaring med hvilke merker/modeller jeg bør se på (og hvilke jeg IKKE må vurdere)? -kjbu STÖY är det O-väsen hög ljudd på norska ?? är det inne eller ute delen du menar ? är det ute delen du menar finns bar (ett) svar enligt mig Scroll kompressor å resten för innedelen är redan för klarart & jag instämmer kjell
Citat från: kjell62 skrivet 29 december 2007, 01:07:12Citat från: kjbu skrivet 28 december 2007, 00:14:49Hei !Har en Hitachi varmepumpe jeg kjøpte for 4 år siden. Synst innedelen bråker mer enn andre jeg har hørt hos andre folk. Har planer om å flytte denne ned i kjelleren og kjøpe ny. Noen som har erfaring med hvilke merker/modeller jeg bør se på (og hvilke jeg IKKE må vurdere)? -kjbu STÖY är det O-väsen hög ljudd på norska ?? är det inne eller ute delen du menar ? är det ute delen du menar finns bar (ett) svar enligt mig Scroll kompressor å resten för innedelen är redan för klarart & jag instämmer kjell Tycker precis tvärtom...... skall du ha en tyst ytterdel så köp för allt i världen INTE en pump med scrollkompressor utan en tyst ytterdel är enligt mig iaf en rotationskompressor.//Krister
Citat från: Northkingen skrivet 29 december 2007, 10:02:39Citat från: kjell62 skrivet 29 december 2007, 01:07:12Citat från: kjbu skrivet 28 december 2007, 00:14:49Hei !Har en Hitachi varmepumpe jeg kjøpte for 4 år siden. Synst innedelen bråker mer enn andre jeg har hørt hos andre folk. Har planer om å flytte denne ned i kjelleren og kjøpe ny. Noen som har erfaring med hvilke merker/modeller jeg bør se på (og hvilke jeg IKKE må vurdere)? -kjbu STÖY är det O-väsen hög ljudd på norska ?? är det inne eller ute delen du menar ? är det ute delen du menar finns bar (ett) svar enligt mig Scroll kompressor å resten för innedelen är redan för klarart & jag instämmer kjell Tycker precis tvärtom...... skall du ha en tyst ytterdel så köp för allt i världen INTE en pump med scrollkompressor utan en tyst ytterdel är enligt mig iaf en rotationskompressor.//Krister Måste vara något allvarligt fel på din HE ? har du lyssnat på några andra scroll-pumpar ? Jag har inte lyssnat på Nocrian någon längre tid men grannen har en asy 9 blev inte så impad av den mvh kjell