Måste fråga vad andra haft för instalationsproblem. Försöker beskriva mina fram till nu
1. Till en början så kan man nog räkna med att det ett projekt likt detta är stort om man själv tänker utföra allt. Så mitt första fel var nog att som duktig hemmapulare säga till sig själv och alla andra att jag klarar detta, inga problem,.
2. Pannan A/W 290 av märke IVT, jag har beskrivit problemet tidigare i detta forum, Fel på effekttillskott. Lösningen slutade med att jag fick ett nytt kort skickat till mig och vips så gick den som den skulle. Under dessa 3 veckor kördes pannan på nöddriften som fungerade utmärkt.
3. Vid inkoppling och driftsättning av utedelen Optima 600 så får jag åter ett meddelande i displayen :"utlöst motorskydd eller fasfel". Här vid är det fortfarande . Jag har provat att vända två faser direkt på kompressorn och att trycka xxx ggr på återställningen på motorskyddet. Inget hjälper.
Jag har inga direkta nya idéer hur jag skall takla detta utan att ta hjälp utifrån, har någon tips så är jag glad .