0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sen allt bekymmer med det trådlösa....störs av trådlös telefon, mobil, grannens nät etc etcHar själv bekymmer med min Netgear router som hakar upp sig på trådlösa porten närnågon här hemma pratar i trådlösa telefonen eller mobiltelefonen. Har även en D-Linktrådlös mediaspelare som egenteligen är helt fantastisk men hos mig funkar det dåligtpga all störning...Du kanske har några tips?BjörnK
Hm....jag har kört trådlöst med en D-link i 3 år Thumbsup utan omstart av router, eller utan "connection"
Byt chanel på routern
CiteraByt chanel på routern...hur många gånger har man inte bytt....utan resultat...BjörnK
Har kört med d-link grejer i flera år aldrig haft några problem vare sig med adslmodem eller trådlös router händer väl nån enstaka gång per år att det hänger sig men det är försumbart
Citat från: skalman skrivet 25 november 2007, 20:05:12Har kört med d-link grejer i flera år aldrig haft några problem vare sig med adslmodem eller trådlös router händer väl nån enstaka gång per år att det hänger sig men det är försumbartDet är väl bra Thumbsup Själv har jag supportat på bl.a nätverksproblem, så jag vet på ett ungefär vilka märken/fabrikat som strulat mest...mvh humlan.
Citat från: humlan57 skrivet 25 november 2007, 20:11:08Citat från: skalman skrivet 25 november 2007, 20:05:12Har kört med d-link grejer i flera år aldrig haft några problem vare sig med adslmodem eller trådlös router händer väl nån enstaka gång per år att det hänger sig men det är försumbartDet är väl bra Thumbsup Själv har jag supportat på bl.a nätverksproblem, så jag vet på ett ungefär vilka märken/fabrikat som strulat mest...mvh humlan.Om du har så stor erfarenhet så får du gärna dela med dig av vad som strulat som kan härledas till produkten i dessa fall.