0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
En "regel" som kan ge bra resultat, är att inte gå efter vad som sägs vara bäst.., inte ens "bäst i test". Utan istället genomgående använda sig av ett å samma märke, å hastighet. På köpet får man dessutom det mycket enklare, om det skulle behövas support. Jag lovar, det är inte lätt att hjälpa till när ett nätverk består av div olika märken, å dessutom med olika prestanda... Var del för sig, kan fungera hur bra som helst, men tillsammans så börjar alla delar å bete sig konstigt... Å ge fan i å uppdatera mjukvaran om allt fungerar bra!!!! Alltså samma som för BIOS i en PC, uppdatera inte det inte finns ett uppenbart behov för det!Förlåt.., det var den gammla supporten i mig, som dök upp :-[ mvh humlan.
Citat från: humlan57 skrivet 26 november 2007, 21:29:33En "regel" som kan ge bra resultat, är att inte gå efter vad som sägs vara bäst.., inte ens "bäst i test". Utan istället genomgående använda sig av ett å samma märke, å hastighet. På köpet får man dessutom det mycket enklare, om det skulle behövas support. Jag lovar, det är inte lätt att hjälpa till när ett nätverk består av div olika märken, å dessutom med olika prestanda... Var del för sig, kan fungera hur bra som helst, men tillsammans så börjar alla delar å bete sig konstigt... Å ge fan i å uppdatera mjukvaran om allt fungerar bra!!!! Alltså samma som för BIOS i en PC, uppdatera inte det inte finns ett uppenbart behov för det!Förlåt.., det var den gammla supporten i mig, som dök upp :-[ mvh humlan.Det var just så jag tänkte när jag köpte Netgear på både router och usb-sticka, men det funka inte alls, det funkar mycket bättre med netgearrouter och d-link kort