0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
En arbetskamrat beställde en 3,7kw pump med quickconnektor igår och fick beskedet idag att det var brist på pumpar. Han skulle få pumpen i februari 2008. Han avbeställde.Trökigt eftersom jag själv är sugen att testa en sån pump till mitt garage på 60m2.Någon som vet om dom eventuellt finns på lager i butikerna någonstans?/Stefan
Jag återkommer med rapporter om elförbrukning, komfort mm. garaget är på 75m2 och beläget i södra Värmland. Den som jag installerade är en med quickconnektor och tog cirka två timmar att montera ensam, så det är enkelt.Pontiac
Citat från: Pontiac skrivet 14 november 2007, 18:53:04Jag återkommer med rapporter om elförbrukning, komfort mm. garaget är på 75m2 och beläget i södra Värmland. Den som jag installerade är en med quickconnektor och tog cirka två timmar att montera ensam, så det är enkelt.PontiacMen denna hade väl inte Snabbkoppling?
Citat från: kave skrivet 23 november 2007, 13:23:46Citat från: Pontiac skrivet 14 november 2007, 18:53:04Jag återkommer med rapporter om elförbrukning, komfort mm. garaget är på 75m2 och beläget i södra Värmland. Den som jag installerade är en med quickconnektor och tog cirka två timmar att montera ensam, så det är enkelt.PontiacMen denna hade väl inte Snabbkoppling?För cirka 33 dagens, alltså 2000kr får man med en QC om jag inte missförstått.