Hallå,
Jag tror att vedeldning tillsammans med CO2an går alldeles utmärkt om man tänker till lite när man kopplar ihop systemen. Eftersom CO2an är känslig för (ej optimalt) med höga inloppstemperaturer så kan man/bör man således inte koppa ihop systemen via den nedre delen av pannan. Det jag funderat på är att ladda en acktank från min vedpanna (som jag fn inte använder) och sedan ladda co2 pannan uppifrån (d.v.s. använda expansionsledningen för tillopp) och returen till VP som retur. Då kan jag använda vedpannan med sin ack som spetsvärme samtidigt som jag inte petar på den nedre delen av CO2 pannan, och därmed ger VP rätt driftsförutsättningar.
Men, man behöver ju två olika laddomater (en från vedpanna till acktank och en till till co2 pannan) - så det blir en del kostnader för att få till detta. Själv tycker jag att det fungerar så pass bra med bara VP att jag helt enkelt inte orkar hålla på med vedeldning etc. Bara nån gång när det är riktigt svinkallt ute skickar jag in några vedträn och koppar in vedpannan mot värmesystemet.