0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Min favoritmunspelare John Popper i Blues Traveler:Han börjar komma loss efter ungefär 2 minuter.EllerFinns tyvärr inte så mycket video med BT. En riktigt bra skiva är "Live from the Fall".
Jag säger bara RUSHProva på RUSH IN RIO - FY F** Thumbsup Thumbsup ThumbsupBjörnK
hej på tal om trumor.....
Citat från: Dr Chun-Lan skrivet 29 oktober 2007, 21:27:07hej på tal om trumor.....Han behöver nog ingen a-kassa när han blir stor. Lät nästan lite Bonham emellanåt. Thumbsup
Vem sa att finska frutimmer inte kan lira Blues.... Bara lyssna här å häpna!!! Eller här: Ännu en: Undrens tid är ännu inte förbi mvh humlan.
Citat från: humlan57 skrivet 29 oktober 2007, 11:26:53Vem sa att finska frutimmer inte kan lira Blues.... Bara lyssna här å häpna!!! Eller här: Ännu en: Undrens tid är ännu inte förbi mvh humlan. Tråd för riktig musik, ja sug på den här gammgubbar !! Thumbsup
Är de inte Sverigeaktuella, eller har jag drömt?
Citat från: swepri skrivet 29 oktober 2007, 21:12:50Är de inte Sverigeaktuella, eller har jag drömt?Jodå, Europa Tour pågår, Oslo i fredags, lördag var dom i Globen, ikväll i Hartwall Arena.Tråkigt att man inte hade möjlighet att åka BjörnK