0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Kan nån i detalj redogöra för mig vad som skiljer en luftluft förberedd för Nordisktklimat mot en som inte är det
Är det verkligen allt? Det är ju så man vill skratta
Märkligt att det ska vara så svårt och få lite mer fakta kring vad det kan vara som skiljer mot en som inte är Norden förberedd. Anledning till att jag är så intresserad är att vi har en diskussion kring detta runt kaffebordet på jobbet. Jag har en som inte är Norden anpassad och en av arbetskamraterna är i valet och kvalet vad han ska köpa varav en tredje har en som är Norden anpassad. Han hävdar med bestämdhet att det ska vara Norden anpassat annars är det i stort sett inget att ha... OCH därmed har vi en livlig diskussion : ) Jag hävdar att man kan köpa en billig modell och anpassa med en slinga i tråget som man kan "köpa billigt" på jobbet och därmed ha en som är anpassad. Då säger min kompis att det är Mycket mer än så som skiljer..: )
Nu har jag skummat igenom Mitsubishi Electric forumet och jag blir inte mycket klokare Jag har lite svårt för att tro att det på en monteringsline i Kina (det är väl där i stort sett alla pumpar tillverkas kan jag tänka mig) special tillverkas pumpar i en liten serie för sverige,finland och norge. Jag skulle tró att nordenanpassningen utförs just här i Norden av generalagenterna genom diverse modifieringar av den enklare arten.
Nu har jag skummat igenom Mitsubishi Electric forumet och jag blir inte mycket klokare Jag har lite svårt för att tro att det på en monteringsline i Kina(det är väl där i stort sett alla pumpar tillverkas kan jag tänka mig)special tillverkas pumpar i en liten serie för sverige,finland och norge.Jag skulle tró att nordenanpassningen utförs just här i Norden av generalagenternagenom diverse modifieringar av den enklare arten.