0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Man når 6 siffrigt minusbelopp snabbt!! Särskilt när man har en bunt Eriksson till dom kära "Indianfonderna" _/-Men den som ger sig in i leken får leken txxxx Ang Kina.. jag undrar om inte "aktörerna" redan tagit höjd för ett sånt scenario!? som du nämner.Surt desutom i USA efter vår börs stängning, torde ge sänkning i Asien på måndag, med fortsättning här i Svedala!Det enda som är säkert är att det är osäkert! Jag har sagt länge att kommer det en rejäl dipp, då menar jag REJÄL. Då ska jag belåna både det ena och det andra! För köp av aktier/fonder Vi får väl se om man törs, om det nu händer!Hade bra i "stormen" folks
Mysko med Handelsbankens Indienfond, den toksteg på fredag... men kan ju undra vad dom dopat den med??Jag har 3 olika "Indianfonder" en tokned osså Hbk uppåt!Ang Kina upp 50% på nån månad... inte så friskt??Den som lever får te sa Kinesen!Spännande fortsättning kommer helt klart, allt mer talar för att det är riktigt pyrt i USA!!!
Här står det lite om Ryssland, försök till förklaring!http://www.avanza.se/aza/press/press.jsp?article=33660