0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Eftersom du jobbar med detta skulle det vara intressant och höra din reaktion på Ericsson.....Har ganska många vänner som är ledsna idag efter Svanbergs aha-upplevelse
Håller med helt, denna störtdykning luktar riggad reaktion. Det var väl tvärtom när Ericsson och microsoft skulle spela ihop för några år sedan, då gick kursen upp till 230 om jag minns rätt innan den sen störtdök c:a 2 mån senare, och sen gjorde man emissioner, tror det var 4 nya aktier mot 1 gammal vilket då skulle ha varit 57,50/aktie, nu tangerar man skräpnivå på runt 18 från tidigare 26:-. Hua
Hmm jag ser inget "jätteras!?Har du mera info??
I Indien svänger det verkligen på börsen! Från att idag varit uppe på "all time high" så har den nu vänt ner å ligger just nu strax före stängning på -5% Men jag kan trösta er mitt i all bedrövelse, att ingen av de i natt intervjuade företagarna på Bloomberg, trodde att de åtgärder som skulle komma skulle ha nån inverkan på längre sikt. Bara allt satt sig, så kommer allt att bli som vanligt igen. Dom trodde heller inte att det skulle ha nån som helst inverkan på utlänska kommande investeringar, ingen av dom tänkte iaf ändra på nåt, p.g.a av det här. Vad exakt som kommer att förändras vet jag inte, men tror det mest berör insynen i företagen.. Det sas aldrig nåt mer, än just om att företagen kommer att bli tvingade att bli mer transparanta..mvh humlan.