0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Här i Göteborg är det 8 ºC (plus-grader), men inget behov av solglasögon .Värmepumpen lever ett lugnt och behagligt liv.
Citat från: Hansson skrivet 06 december 2007, 20:04:22Citat från: D_Sundsvall skrivet 06 december 2007, 18:40:45Citat från: Hansson skrivet 06 december 2007, 15:44:58En av andledningarna att jag funderar att flytta norrut är just ovanstående.Riktiga vintrar och snöskoter Var bor du nu och vart tänker du flytta ?I Dalarna.Inget är ju klart så men jag har alltid varit sugen och dra norrutDalarna, men då borde du ändå ha en del snö, eller ?
Citat från: D_Sundsvall skrivet 06 december 2007, 18:40:45Citat från: Hansson skrivet 06 december 2007, 15:44:58En av andledningarna att jag funderar att flytta norrut är just ovanstående.Riktiga vintrar och snöskoter Var bor du nu och vart tänker du flytta ?I Dalarna.Inget är ju klart så men jag har alltid varit sugen och dra norrut
Citat från: Hansson skrivet 06 december 2007, 15:44:58En av andledningarna att jag funderar att flytta norrut är just ovanstående.Riktiga vintrar och snöskoter Var bor du nu och vart tänker du flytta ?
En av andledningarna att jag funderar att flytta norrut är just ovanstående.Riktiga vintrar och snöskoter
0 ºC kl. 00.00 i nordöstra Gbg...det är varmare i Nikkaluokta just nu! Förresten, har ni hört att den legendariske (numera framlidne) Enok Sarri "justerade" temperaturangivelserna från Nikkaluokta under sin tid som SMHI's representant på orten för att dra uppmärksamheten till det kalla lappland? Det kallar jag att vara mediesmart...