det är väll en sånhär?
http://goto.glocalnet.net/energisaken/
som om jag inte misstagit mig greven1 här på forumet säljer. verkar klart intressant tyvärr lite lite effekt :/
Misstänkt lik en parker davis som även säljs under pioneer i norge och danmark. är dock specade 1kW högre hos dem så vettesjutton.
hej.
stämmer in i minsta detalj . märk effekten gissar jag att dom medvetet blandat ihop med berg värme pumpen på 6,2 kw.(fina siffror om man gör fel!!) gäller ej min pump !!
vad gäller märket som de säljes under i andra länder så får jag inte ut tala mig om men detta kan jag säga att det är svenska kända märken som tilverkas under samma tak.
jag har även sett liknande anonser i sverige men under ett annat namn för 33 000 kr & med ett sämre styr.
ni kommer säkert att se liknande anonser ute nu mera då jag fått en del återförsäljare.
men märket kommer att lanseras som energicentra pumpen.
cop värdena står jag bakom o dessa har jag själv upp mätt på fabriken vid framledning 52-53 grader.
som jag skrev i en annan tråd så kommer nästa leverans om 100 pumpar snart hem o en del här på forumet har lovat att logga dessa o lägga ut länken till denna logg här på forumet.
har snart klart med trygghets försäkringen på denna pump så vi får hoppas att denna blir en fungerande o billig lösning för alla parter.
hälsn
krister andersson
energicentra