0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
E de inte bara skit som IKEA säljer???Men allvärmeteknik så blir de ännu bättre, det kanske är en IKEA pump som de moddar och säljer för 43000, tänk om Ingvar Kförutom värmeljus 100-pack Thumbsup
En Panasonic blir väl inte sämre för att IKEA sätter sitt namn på spel. Bristerna ligger väl hos installatörerna i så fall.MVH // Rolle
Citat från: ROLPeR skrivet 20 september 2007, 22:46:57En Panasonic blir väl inte sämre för att IKEA sätter sitt namn på spel. Bristerna ligger väl hos installatörerna i så fall.MVH // RolleVA??
Att köpa osthyvel eller rispapperlampa på Ikea går väl för sej, men inte skulle jag köpa värmepump där.Känns ju lite som att köpa motorcykel i mjölkbutiken.
Citat från: sebbe skrivet 21 september 2007, 20:16:07Att köpa osthyvel eller rispapperlampa på Ikea går väl för sej, men inte skulle jag köpa värmepump där.Känns ju lite som att köpa motorcykel i mjölkbutiken.Känns som om jag börjar bli tjatig, men "hokus pokus"... Klart som pumpsoppa att generalagenter, parallellimportörer, installatörer m.fl. anser att IKEA-pumpen är sämre än deras variant. Lika klart som att parallellimportörerna anser att deras är lika bra som generalagenternas m.m. m.m. Men hur ligger det egentligen till? Är det någon som vet något om detta eller... Jag trodde det skulle vara ganska tryggt att handla kända märken, men man kanske får vända sig till en lite tillverkare som kanske t.o.m. vågar visa upp sina datablad.
Installatören är Allvärmeteknik och de verkar det iofs inte vara något fel på, men jag tycker det är märkligt att det inte går att betala mot faktura.
CiteraInstallatören är Allvärmeteknik och de verkar det iofs inte vara något fel på, men jag tycker det är märkligt att det inte går att betala mot faktura.Pumpen är det nog inget fel på däremot verkar inte leverantören seriös.Kolla med ett annat IKEA-varuhus (om du bor i Stockholmsområdet).MVH // Rolle