Vet inte om jag skiter i det blå skåpet nu, har kollat forumreglerna snabbt och det verkar OK med nedanstående inlägg men vi får väl se...
Jag undrar om det finns intresse för att dela på ett inköp av vacuumpump i Göteborgsområdet? Jag har själv tänkt att installera en Chulan 50GW inom snar framtid men tycker det känns onödigt att lägga 1200 spänn på en vacuumpump om man kan dela på kostnaden med någon mer.
Min egen tanke är att göra en intressekoll och sedan ta beslut på NÄR pumpen skall köpas, så att alla inblandade får en spark i ändan på att komma till skott med LL-pump installationen. Jag behöver definitivt en spark i ändan...
Sedan kan man ju ha ett preldatumspann på ett par dagar per person på när man vill suga vacuum. Eller eventuellt lämna över pumpen tidigare om man sugit klart snabbt! Dessutom kan man ju lämna tillbaka pumpen på garanti om den går sönder! Thumbsup
Är vi tex tre pers kostar det 400 istället för 1200, rätt mycket billigare juh!
Är det någon som är på?! studs
Lägg isåfall ett PM med en bra mailadress till mig eller maila till " heatmannen (snabelaa) hotmail.com ", så kan vi snacka ihop oss via mailbombning.