0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
En Nocria 18...... //Krister
Citat från: Northkingen skrivet 30 juli 2007, 23:29:20En Nocria 18...... //Krister nyheter tror jag var ordet. Nocrian 18 är en pärla den med.Det beror nog lite på prisfrågan om den kan vara aktuell.Men som sagt om det finns nya modeller med högre cop och högre effekt vore jagtacksam om ni kan tipsa.Mvh,Gamblern
Ja nu var det klart! Det blev ytterligare en Fujitsu nocria 14.Presterar de som den första har gjort hittills ser jag fram emot att spara många sköna slantar framöver.MVH,Gamblern
Gano!Det var ju inte mig du frågade men jag svarar ju ändå!Jag tycker att Luft/Vatten känns både omordent och dyrt och har själv ersatt min med en luft/luft ytterligare.Omordern eftersom installationen inte tillåter kyla och dyr om man skall köpa tex en nibe komplett med panna och installation.Jag skulle då mycket hellre titta på bervärme eller jordvärme.Jag har min fru som måttstock och hon lovprisar luft/luft för den direkta inverkan på klimatet (snabba regleringen) om hon tycker det känns kallt och ökar på temostaten och wow det händer något!
Jag tycker att Luft/Vatten känns både omordent och dyrt