0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
En riktig bil, annat än nåt öststatsskräp typ Audi.., här kan man verkligen tala om två till priset av en
skiten ska ju ändå på skroten om några år...
Citat från: humlan57 skrivet 10 juni 2007, 14:08:50En riktig bil, annat än nåt öststatsskräp typ Audi.., här kan man verkligen tala om två till priset av en Citat från: humlan57 skrivet 08 juni 2007, 13:30:48skiten ska ju ändå på skroten om några år...
hehe...karln har för mycket fritid....
Vilken kyrka är det som syns på sydväst-bilden?
Citat från: Carl N skrivet 04 juli 2007, 11:20:37Vilken kyrka är det som syns på sydväst-bilden?Indals-kyrka..., om det är min bild Du menar. Så nu vet Du exakt var jag bor mvh humlan.
Citat från: humlan57 skrivet 04 juli 2007, 11:26:23Citat från: Carl N skrivet 04 juli 2007, 11:20:37Vilken kyrka är det som syns på sydväst-bilden?Indals-kyrka..., om det är min bild Du menar. Så nu vet Du exakt var jag bor mvh humlan.Jag tyckte först att den liknade Selånger kyrka, men jag kände inte riktigt igen omgivningen. Kovland är ju en liten bit längre bort ifrån där jag bor.
Selånger-Kovland-Indal-Liden, så ser ordningen ut efter Rv86 från Sundsvall. Kovland ligger ca 1.5mil österut mot Sundsvall från Indal räknat, där jag bor...mvh humlan.
Citat från: humlan57 skrivet 04 juli 2007, 18:17:48Selånger-Kovland-Indal-Liden, så ser ordningen ut efter Rv86 från Sundsvall. Kovland ligger ca 1.5mil österut mot Sundsvall från Indal räknat, där jag bor...mvh humlan.Aha, jag missförstod dig, Indals församling har sin adress i Kovland.
HejHumlan hör du till den stora släkten Kuse också?Messer