0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Behöver hjälp med denna fluga som jag nu reggade mig idag på och lyckades bjuda på en pryl som inte levereras till Sverige Jaja .. 4 av nåt får jag offra för att lärpänningar kostar ju Å in't går det att ta tebax ett bud heller. Stört omöjligt är det söka på saker man är intresserad av när man inte kan de tekniska termerna typ /Bosse
Han säger att det går bra att skicka till sverige, men frakten är hög, 18 euro, därför är det smartast om du köper flera saker på en gång. Sen undrar han om det verkligen går att få tag på nödvändiga monteringstillbehör i Sverige.Jag är också lite nyfiken på vad du köpt, en länk vore inte dumt
Citat från: mrfrenzy skrivet 31 maj 2007, 13:04:31Han säger att det går bra att skicka till sverige, men frakten är hög, 18 euro, därför är det smartast om du köper flera saker på en gång. Sen undrar han om det verkligen går att få tag på nödvändiga monteringstillbehör i Sverige.Jag är också lite nyfiken på vad du köpt, en länk vore inte dumt Det var väl mej han tänkte på, som köpte fem på en gång. Frakten blev väl trots det mer än de EUR 15.50 jag betalade ThumbsupDe Pollux PolluCom2 mätare jag köpte verkar rätt listiga. De har tydligen inbyggd klocka och man kan kolla månad för månad bakåt vad mätarställningen var.Jag har inte kopplat in någon ännu, så jag vet inte riktigt vad de klarar av, men man kan se flödet, och det verkar även gå att se momentanförbrukningen och momentantemperaturen. Den ena tempgivaren verkar inbyggd i mätarhuset och den andra är lös.