0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
antingen är de importerade
Citat från: puttrik skrivet 28 maj 2007, 11:30:34antingen är de importerade Vad är det för fel att de är importerade. Jag har en importerad Audi 80 och varje år på bilprovningen får jag kommentarer att den är så fräsch undertill.Om jag skulle leta efter en billig bil så skulle jag nog titta på en importerad just av den anledningen.
Citat från: Olle61 skrivet 28 maj 2007, 17:48:05Citat från: puttrik skrivet 28 maj 2007, 11:30:34antingen är de importerade Vad är det för fel att de är importerade. Jag har en importerad Audi 80 och varje år på bilprovningen får jag kommentarer att den är så fräsch undertill.Om jag skulle leta efter en billig bil så skulle jag nog titta på en importerad just av den anledningen.Tittade på en import(92 audi 80 2,8 quattro) 2003 och vart avskrämd för resten av livet.Den hadde "bara" gått 13 000mil, kyss mig någonstans snarare 40 000mil.Allt var sletet och glappade , läkte olja både i växellåda och diffar.Svärgubben(vagverkstad) öppnade huven och sa efter 3 sek: den här har faan inte gått 13000.(om jag inte minns fel så var det någon balk i motorutrymmet som gav god indikation på hur långt den gått)Så efter det är jag starkt skeptisk eftersom jag själv inte är så kunnig på bilar.Men visst , de är garanterat mer rostfria.
Bilen jag tittade på verkar grön.Mycket grejer som är bytt, dock lite småskavanker utvändigt(men va faan den är ju 17 år)
Nä bilmärkes-diskussioner påminner om småpojkars "gräl" i sandlådan om vilken som har den starkaste pappan
Citat från: humlan57 skrivet 31 maj 2007, 12:16:16Nä bilmärkes-diskussioner påminner om småpojkars "gräl" i sandlådan om vilken som har den starkaste pappan Nåja det var du som "grälade" på ganska låg nivå om DKW, tvåtaktare och Östtyskland.