0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Köp en KIA, mycket bil till riktigt låga priser. Köper Du en årsmodell före 2005 så är det eg en Huyndai, men till ett pris som gör en glad. Jag har själv en 2003 Magentis LX V6, å är helnöjd, tvivlar starkt på att det just nu, går att köpa nåt mer prisvärt än KIA.mvh humlan.
Citat från: humlan57 skrivet 27 maj 2007, 14:15:21Köp en KIA, mycket bil till riktigt låga priser. Köper Du en årsmodell före 2005 så är det eg en Huyndai, men till ett pris som gör en glad. Jag har själv en 2003 Magentis LX V6, å är helnöjd, tvivlar starkt på att det just nu, går att köpa nåt mer prisvärt än KIA.mvh humlan.Kia?? Är det något som går att äta?? Nja tacka vet jag Audi..... //Krister
Citat från: Northkingen skrivet 27 maj 2007, 17:12:07Citat från: humlan57 skrivet 27 maj 2007, 14:15:21Köp en KIA, mycket bil till riktigt låga priser. Köper Du en årsmodell före 2005 så är det eg en Huyndai, men till ett pris som gör en glad. Jag har själv en 2003 Magentis LX V6, å är helnöjd, tvivlar starkt på att det just nu, går att köpa nåt mer prisvärt än KIA.mvh humlan.Kia?? Är det något som går att äta?? Nja tacka vet jag Audi..... //KristerDet lutar nog åt en ÅDI.Jag har ju 30% på vag delar och en arbetskamrat som driver svart(vag)verkstad på sidan om.Men som sagt 80 quattro eller coupé quattro, om inte någon annan har något vettigt förslag.
Citat från: puttrik skrivet 27 maj 2007, 17:23:46Citat från: Northkingen skrivet 27 maj 2007, 17:12:07Citat från: humlan57 skrivet 27 maj 2007, 14:15:21Köp en KIA, mycket bil till riktigt låga priser. Köper Du en årsmodell före 2005 så är det eg en Huyndai, men till ett pris som gör en glad. Jag har själv en 2003 Magentis LX V6, å är helnöjd, tvivlar starkt på att det just nu, går att köpa nåt mer prisvärt än KIA.mvh humlan.Kia?? Är det något som går att äta?? Nja tacka vet jag Audi..... //KristerDet lutar nog åt en ÅDI.Jag har ju 30% på vag delar och en arbetskamrat som driver svart(vag)verkstad på sidan om.Men som sagt 80 quattro eller coupé quattro, om inte någon annan har något vettigt förslag.Dyrt skräp, som inte är värt priset.., öststatsbilar typ DKW/Audi är väl inget som man direkt gör vågen för mvh humlan.
Citat från: humlan57 skrivet 27 maj 2007, 17:56:59Citat från: puttrik skrivet 27 maj 2007, 17:23:46Citat från: Northkingen skrivet 27 maj 2007, 17:12:07Citat från: humlan57 skrivet 27 maj 2007, 14:15:21Köp en KIA, mycket bil till riktigt låga priser. Köper Du en årsmodell före 2005 så är det eg en Huyndai, men till ett pris som gör en glad. Jag har själv en 2003 Magentis LX V6, å är helnöjd, tvivlar starkt på att det just nu, går att köpa nåt mer prisvärt än KIA.mvh humlan.Kia?? Är det något som går att äta?? Nja tacka vet jag Audi..... //KristerDet lutar nog åt en ÅDI.Jag har ju 30% på vag delar och en arbetskamrat som driver svart(vag)verkstad på sidan om.Men som sagt 80 quattro eller coupé quattro, om inte någon annan har något vettigt förslag.Dyrt skräp, som inte är värt priset.., öststatsbilar typ DKW/Audi är väl inget som man direkt gör vågen för mvh humlan.Haha du kan ju inte på fullaste allvar jämföra en Kia med en Tysk kvalitetsbil som Audi?? Hade ett kort hjärnsläpp då jag köpte en ny santa fe.... men den hade jag bara i ca 1år sen åkte den iväg..... jag säger bara en sak man får det man betalar för..... jävla rappel det är var det var och jag kan tänka mig att Kia är ungefär likvärdig med en Hyundai.... Nej när det gäller finish på bilarna så är Tyskarna överlägsna de övriga tycker då jag iaf...... sen om det skiljer ca 200000kr mellan en Tysk bil och en Koreansk bil så kan ju de flesta räkna ut att någonstans är det sparat in.//Krister
Men Audi är ju bara en gammal två-taktare från Öst-Tys ;Dkland, sånt skit sätter ju ingen vettig person i Tacka vet jag Asiatisk Hi-Tech, framför dynga från forna Sovjet-unionen mvh humlan.
Citat från: Northkingen skrivet 27 maj 2007, 18:05:29Citat från: humlan57 skrivet 27 maj 2007, 17:56:59Citat från: puttrik skrivet 27 maj 2007, 17:23:46Citat från: Northkingen skrivet 27 maj 2007, 17:12:07Citat från: humlan57 skrivet 27 maj 2007, 14:15:21Köp en KIA, mycket bil till riktigt låga priser. Köper Du en årsmodell före 2005 så är det eg en Huyndai, men till ett pris som gör en glad. Jag har själv en 2003 Magentis LX V6, å är helnöjd, tvivlar starkt på att det just nu, går att köpa nåt mer prisvärt än KIA.mvh humlan.Jadu du Humlan vilken planet har du varit på senaste 100 åren? När Kia har börjat producera såna här high tech motorer i sina bilar så kan du ju återkomma...... http://www.audi.se/audi/se/se2/about_audi_ag/company_perspective/design/studies/audi_q7_v12_tdi.html//KristerKia?? Är det något som går att äta?? Nja tacka vet jag Audi..... //KristerDet lutar nog åt en ÅDI.Jag har ju 30% på vag delar och en arbetskamrat som driver svart(vag)verkstad på sidan om.Men som sagt 80 quattro eller coupé quattro, om inte någon annan har något vettigt förslag.Dyrt skräp, som inte är värt priset.., öststatsbilar typ DKW/Audi är väl inget som man direkt gör vågen för mvh humlan.Haha du kan ju inte på fullaste allvar jämföra en Kia med en Tysk kvalitetsbil som Audi?? Hade ett kort hjärnsläpp då jag köpte en ny santa fe.... men den hade jag bara i ca 1år sen åkte den iväg..... jag säger bara en sak man får det man betalar för..... jävla rappel det är var det var och jag kan tänka mig att Kia är ungefär likvärdig med en Hyundai.... Nej när det gäller finish på bilarna så är Tyskarna överlägsna de övriga tycker då jag iaf...... sen om det skiljer ca 200000kr mellan en Tysk bil och en Koreansk bil så kan ju de flesta räkna ut att någonstans är det sparat in.//KristerMen Audi är ju bara en gammal två-taktare från Öst-Tys ;Dkland, sånt skit sätter ju ingen vettig person i Tacka vet jag Asiatisk Hi-Tech, framför dynga från forna Sovjet-unionen mvh humlan.
Citat från: humlan57 skrivet 27 maj 2007, 17:56:59Citat från: puttrik skrivet 27 maj 2007, 17:23:46Citat från: Northkingen skrivet 27 maj 2007, 17:12:07Citat från: humlan57 skrivet 27 maj 2007, 14:15:21Köp en KIA, mycket bil till riktigt låga priser. Köper Du en årsmodell före 2005 så är det eg en Huyndai, men till ett pris som gör en glad. Jag har själv en 2003 Magentis LX V6, å är helnöjd, tvivlar starkt på att det just nu, går att köpa nåt mer prisvärt än KIA.mvh humlan.Jadu du Humlan vilken planet har du varit på senaste 100 åren? När Kia har börjat producera såna här high tech motorer i sina bilar så kan du ju återkomma...... http://www.audi.se/audi/se/se2/about_audi_ag/company_perspective/design/studies/audi_q7_v12_tdi.html//KristerKia?? Är det något som går att äta?? Nja tacka vet jag Audi..... //KristerDet lutar nog åt en ÅDI.Jag har ju 30% på vag delar och en arbetskamrat som driver svart(vag)verkstad på sidan om.Men som sagt 80 quattro eller coupé quattro, om inte någon annan har något vettigt förslag.Dyrt skräp, som inte är värt priset.., öststatsbilar typ DKW/Audi är väl inget som man direkt gör vågen för mvh humlan.Haha du kan ju inte på fullaste allvar jämföra en Kia med en Tysk kvalitetsbil som Audi?? Hade ett kort hjärnsläpp då jag köpte en ny santa fe.... men den hade jag bara i ca 1år sen åkte den iväg..... jag säger bara en sak man får det man betalar för..... jävla rappel det är var det var och jag kan tänka mig att Kia är ungefär likvärdig med en Hyundai.... Nej när det gäller finish på bilarna så är Tyskarna överlägsna de övriga tycker då jag iaf...... sen om det skiljer ca 200000kr mellan en Tysk bil och en Koreansk bil så kan ju de flesta räkna ut att någonstans är det sparat in.//Krister
Citat från: puttrik skrivet 27 maj 2007, 17:23:46Citat från: Northkingen skrivet 27 maj 2007, 17:12:07Citat från: humlan57 skrivet 27 maj 2007, 14:15:21Köp en KIA, mycket bil till riktigt låga priser. Köper Du en årsmodell före 2005 så är det eg en Huyndai, men till ett pris som gör en glad. Jag har själv en 2003 Magentis LX V6, å är helnöjd, tvivlar starkt på att det just nu, går att köpa nåt mer prisvärt än KIA.mvh humlan.Jadu du Humlan vilken planet har du varit på senaste 100 åren? När Kia har börjat producera såna här high tech motorer i sina bilar så kan du ju återkomma...... http://www.audi.se/audi/se/se2/about_audi_ag/company_perspective/design/studies/audi_q7_v12_tdi.html//KristerKia?? Är det något som går att äta?? Nja tacka vet jag Audi..... //KristerDet lutar nog åt en ÅDI.Jag har ju 30% på vag delar och en arbetskamrat som driver svart(vag)verkstad på sidan om.Men som sagt 80 quattro eller coupé quattro, om inte någon annan har något vettigt förslag.Dyrt skräp, som inte är värt priset.., öststatsbilar typ DKW/Audi är väl inget som man direkt gör vågen för mvh humlan.
Citat från: Northkingen skrivet 27 maj 2007, 17:12:07Citat från: humlan57 skrivet 27 maj 2007, 14:15:21Köp en KIA, mycket bil till riktigt låga priser. Köper Du en årsmodell före 2005 så är det eg en Huyndai, men till ett pris som gör en glad. Jag har själv en 2003 Magentis LX V6, å är helnöjd, tvivlar starkt på att det just nu, går att köpa nåt mer prisvärt än KIA.mvh humlan.Jadu du Humlan vilken planet har du varit på senaste 100 åren? När Kia har börjat producera såna här high tech motorer i sina bilar så kan du ju återkomma...... http://www.audi.se/audi/se/se2/about_audi_ag/company_perspective/design/studies/audi_q7_v12_tdi.html//KristerKia?? Är det något som går att äta?? Nja tacka vet jag Audi..... //KristerDet lutar nog åt en ÅDI.Jag har ju 30% på vag delar och en arbetskamrat som driver svart(vag)verkstad på sidan om.Men som sagt 80 quattro eller coupé quattro, om inte någon annan har något vettigt förslag.
Citat från: humlan57 skrivet 27 maj 2007, 14:15:21Köp en KIA, mycket bil till riktigt låga priser. Köper Du en årsmodell före 2005 så är det eg en Huyndai, men till ett pris som gör en glad. Jag har själv en 2003 Magentis LX V6, å är helnöjd, tvivlar starkt på att det just nu, går att köpa nåt mer prisvärt än KIA.mvh humlan.Jadu du Humlan vilken planet har du varit på senaste 100 åren? När Kia har börjat producera såna här high tech motorer i sina bilar så kan du ju återkomma...... http://www.audi.se/audi/se/se2/about_audi_ag/company_perspective/design/studies/audi_q7_v12_tdi.html//KristerKia?? Är det något som går att äta?? Nja tacka vet jag Audi..... //Krister
Om du är oftast är själv i bilen så föreslår jag en coupe quattro (de är väl 3 dörrars) men om ni ska vara flera i bilen bör du nog välja en 80 eller 100 quattro så du får 5 dörrar.//Krister