0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ok, Hur fyller jag på mer vatten? Min vp är ju dockad mot vv-beredaren. Fylls inte vattnet på automatiskt?Angående luftningen, finns det någon annan tråd som beskriver tillvägagångsättet? På exp kärlet fanns det en luftning under den som man kan trycka på då kommer det lite luft. Men hur gör jag på radiatorerna? Måste jag lufta varje radiator?En annan sak som jag ragerar över är att varmvattenproduktons lampa´n lyser nästan hela tiden? Är värdet är 22grader och bör värdet är 19grader så det borde ju inte behöva gå hela tiden?
Ok, Hur fyller jag på mer vatten? Min vp är ju dockad mot vv-beredaren. Fylls inte vattnet på automatiskt?
Angående luftningen, finns det någon annan tråd som beskriver tillvägagångsättet? På exp kärlet fanns det en luftning under den som man kan trycka på då kommer det lite luft. Men hur gör jag på radiatorerna? Måste jag lufta varje radiator?
En annan sak som jag ragerar över är att varmvattenproduktons lampa´n lyser nästan hela tiden? Är värdet är 22grader och bör värdet är 19grader så det borde ju inte behöva gå hela tiden?