Nej! eller ja! eller jag vet inte!
Det finns ju lite guldfärg på innedelen (samma som på kungens
) = känns lite nytt och osvenskt.
STOR innedel och liten utedel, stor innedel är ju alltid mer svårplacerad och inte alltid populärt hos det motsatta stönet.
Utefläkten ser ju väldigt skör ut (plasttypen troligen samma som innefläkten) = kanske en miljömässig anpassning eller så bara billigt
Jag eldar upp en hel del kartonger och Mitsubishi verkar har tänkt mer på mig där än Panasonic = frigoliten blir inte alls lika kolsvart bolmande
(om det nu skulle råkat ligga någon bit kvar i kartongen) vilket vore förträffligt om det gick att elda upp rubbet.
Ett faktum jag inte förstår är att produkterna i dom flesta fall verkar vara mer miljöanpassade än själva embalaget.
Är det miljölagarna som skjutit bom? någon som vet? (Jag menar att produkterna tas nog ordentligt om hand en dag men embalaget hamnar nog oftare i elden där inte rökgasrening finns)
Jag tror ändå blint på att tekniken som sådan håller länge och det känns absolut viktigast och sen givetvis att verkningsgraden är bra.
Misubishi är kända för bra kvalitet när det gäller elektronik och när maskinen verkar vara mycket väl genomtänkt rent kyltekniskt så kan det ju inte gärna bli fel.