0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det är nog Brafab som tillverkar dom som har stått för tester och gjort ändringar så dom skulle gå igenom tester med tillräckligt luftflöde. Det enda Ahlsell gör är att ta hutlöst betalt för dom.mvhTS[/quoteBrafab har säkert testat produkten ihop med en värmepump.......dom är ju värmepumpsexperter.........eller inte.....]
Hur SP testar att det cirkulerar tillräckligt med luft vet jag inte. Men då det är Brafab som stått för kostnaderna så borde dom få lite reklam och inte Ahlsell som endast köper en färdig produkt. Men det är min åsikt.mvhTS
Om man vill dölja utedelen, för att göra den mindre störande att se på, hur nära kan man bygga in den? Funderar på att köpa en panasonic Xe9EKE eller TE12DKE. Kan man sätta ngn typ av jalusi framför, typ garderob?
Ungefär samma sak ThumbsupBara det att dom ser ut att ha testat 123EH som dom inte ens säljer eller har jag missat något dokument som säger att det är 123EHN. Är det så så är det lite konstigt att deras återförsäljare går ut med på sina hemsidor att den inte är gjord för vårat klimat.Har inget emot Ahlsell om nu någon fått för sig det. Antar att Nisse-Gurra säljer deras produkter då du verkar vara på hugget mvhTS