0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har inte tid med energideklarationer, vill hellre satsa på utveklingen av offerttjänsten och loggern som det känns nu, även försäljningen via webshopen tycker jag är kul.Tror allvarligt talat inte att det skulle vara speciellt roligt att göra energideklarationer även om det skulle vara lönsamt.Jag är nog till min personligehet mer affärsman/försäljare än tjänsteman.
Jag har inte tid med energideklarationer, vill hellre satsa på utveklingen av offerttjänsten och loggern som det känns nu, även försäljningen via webshopen tycker jag är kul.
Citat från: Rickard skrivet 24 april 2007, 10:15:20Jag har inte tid med energideklarationer, vill hellre satsa på utveklingen av offerttjänsten och loggern som det känns nu, även försäljningen via webshopen tycker jag är kul.Låter nästan som du är lite folksskygg "Jag sitter hellre här under min korkek och luktar på blommorna"/Johan
Jag har själv funderat på krypgrundsavfuktarna, försökte faktiskt få tag i någon ansvarig på Munters för ett år sedan ungefär, men det gick inte... Vi får väl se vad som kommer.
Citat från: Rickard skrivet 22 april 2007, 09:05:04Jag har själv funderat på krypgrundsavfuktarna, försökte faktiskt få tag i någon ansvarig på Munters för ett år sedan ungefär, men det gick inte... Vi får väl se vad som kommer.Utveckla en enkel krypgrundsavfuktare som fungerar enligt sorptionsprincipen, går på max 500W och har ett pris på max. 7000 kr så har du en säker framtid... Gör sedan ett installationspaket för modulhusleverantörer som standardlösning (före värmekabelfirman hinner ta den marknaden.. ).Hur som helst så lycka till!! Thumbsup