0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Har testat vitsen jag hörde idag, var inte så ful egentligen. Så här är den. En snickare precis uppkommen till tredje vån på ett bygge upptäcker att han glömt sågen.Han ropar till sin kollega som befinner sig på vån 1 men denne hör inte vad han säger.Snickaren pekar då på sig själv = hanKorsar benen och ser nödig ut = behöverDrar med armen fram o tillbaks =sågKollegan på vån 1 börjar då omedelbart onanera.Fullständigt galen rusar snickaren ner, och skriker till honom : Är du helt jävla dum … fattar du inte det var sågen jag ville ha?Kollegan svarar : jo det begrep jag ju, jag skulle bara tala om att jag kommer snart.
Åter till COP.COP vid ett vist driftsfall som kanske bara uppstår 4 dagar om året är ganska ointressant. Bättre då att tala om Års COP eller årsverkningsgrad baserad på meteriologisk statistik.
Apropos Dr Refaat:"Vi simmar alla i samma båt. När kaptenen tappar mössan dansar alla på bordet. När du köper ett nytt bolag är det egentligen kassan du lägger i vanten. Man ska aldrig skjuta när det är dimmigt.Man får inte vara för hårt nackad.Här ligger en gravad hund. Etiken, den hänger man av sig i tamburen. Det där har domaren fått om bakarslet.En liten skuld är en sten surrad med ett rep runt halsen, en stor skuld är ett berg som man kan gå upp på för att kika lite på utsikten.En miljard, två miljarder, det är ingen skillnad. Det tar lika stor plats i huvudet.Förr var det nu fast jävligare var det desto värre men så här jävla sämre har det ta mej fan aldrig varit dåligt!När katten är borta lämnar råttorna skeppet.Spika i soppan.Jag anar onda ugglor."usw