0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej jag är en luftvärmepumpsmissbrukare Thumbsup Jag var på jula i arninge täby i dag! kunde inte låta bli att köpa den sista pumpen dom hade så nu är jag också med i Chunlanfamiljen Thumbsup Thumbsup Thumbsup Tänker ha den till mitt garage.
Hej!Ett uppdrag till Dr Chun Lan....... en sån här skulle väl alla i "klanen" ha....... det ryms 16 st i en 20 fots container, 32 i en 40 fots...... Du hade ju kontakter i kina......? Tilverkare??? jo Chunlan så klart
Citat från: pettja skrivet 05 mars 2007, 13:41:12Hej!Ett uppdrag till Dr Chun Lan....... en sån här skulle väl alla i "klanen" ha....... det ryms 16 st i en 20 fots container, 32 i en 40 fots...... Du hade ju kontakter i kina......? Tilverkare??? jo Chunlan så klart Den där motorcykeln så riktigt fräsch ut...hur många kubik är den på? asiaterna brukar ju tyvärr ha så små maskiner.Hej!Ja den är nog inte så stor 250 kubik kanske?? kommer inte ihåg. Men gå in på www.chunlan.comså hittar du säkert info om den + ett antal andra roliga 2-hjulingar och förståss ino om LL pumpar......Mvh Janne P
hejtjaa vi får gå ihop å importera en 40 fotare,å köra märkesträff till sommaren Thumbsupvi skulle bara ha hafft läder uniform till kingen som han i police,vad va det nu han hette ...han som inte gillade flickor...
Citat från: Dr Chun-Lan skrivet 07 mars 2007, 22:06:31hejtjaa vi får gå ihop å importera en 40 fotare,å köra märkesträff till sommaren Thumbsupvi skulle bara ha hafft läder uniform till kingen som han i police,vad va det nu han hette ...han som inte gillade flickor... Jag tror Ni skulle passa bättre i rosa underställ..., såna där overall liknande med lucka där bak, å stora knappar fram...mvh humlan.
så nu är garage pumpen igång.allt funkar rolex Thumbsup varmt och tort är det i graget nu.