0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej .. Kingen Returns to chunlanland eller Chunlan go to skåneland Btw Kingen va det inte du jag träffade med traktorn på vägen från din far ??det va en grön Johndeere med skopan fullav ....Banan Kartonger LOL planterar ni bananer i U-Dal....du får det svettigt om du ska tävla med solen=)
Citat från: Dr Chun-Lan skrivet 04 mars 2007, 13:14:45Hej .. Kingen Returns to chunlanland eller Chunlan go to skåneland Btw Kingen va det inte du jag träffade med traktorn på vägen från din far ??det va en grön Johndeere med skopan fullav ....Banan Kartonger LOL planterar ni bananer i U-Dal....du får det svettigt om du ska tävla med solen=) Hehe nästan rätt.... det var farsan som körde traktorn på väg ner till mig med ved..... //Krister
Citat från: Northkingen skrivet 04 mars 2007, 15:18:14Citat från: Dr Chun-Lan skrivet 04 mars 2007, 13:14:45Hej .. Kingen Returns to chunlanland eller Chunlan go to skåneland Btw Kingen va det inte du jag träffade med traktorn på vägen från din far ??det va en grön Johndeere med skopan fullav ....Banan Kartonger LOL planterar ni bananer i U-Dal....du får det svettigt om du ska tävla med solen=) Hehe nästan rätt.... det var farsan som körde traktorn på väg ner till mig med ved..... //KristerVaaa!? Behöver Du elda i det här solskenet, hade inte Du solfångare Fast Du kanske bara tänkte skaffa..., för att slippa vedeldningen, menar jag mvh LyxMaken.
Bananerna är till kärringen,kingen hänger ju bara på forumet så hon är rätt så ensam