0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag kallar inte något under 40" för TV, smartwi funkar dessutom i de TV som har inbyggda mottagare
Citat från: Mike skrivet 03 mars 2007, 11:24:34Jag kallar inte något under 40" för TV, smartwi funkar dessutom i de TV som har inbyggda mottagareDå tycker jag synd om dig... måste ju få nackspärr att sitta och titta på en 40" när du sitter och (skall) jobba på kontoret... Som att sitta på första raden i biosalongen, ingen hit alls..För övrigt stiger då din kostnad för 3 extra TV-platser till ca 34,000:-. Då spelar nog kostnaden för ett par Dreamboxar ingen större roll...
Jag ger mig dreambox är något som passar alla människor i hela världen och den tekniskt mest överlägsna och lätthanterliga produkt som finns i hela världen, dessutom är den nästan gratis ..Humlan57 tänk på vilken box du menar, 500T har inte alls de specifikationerna du anger...
Antal kort, 500T saknar USB.500T verkar förresten ha slutat tillverkas och ersätts av en 600T med intern HD-plats för 2.5" men osäker leveransdatum...
Skönt att alla håller en icke aggresiv ton, jag har som sagt fortfarande ingenting emot dreambox. Enda poängen var ju bara att smartwi är en billigare lösning för att dela kort absolut ingenting annat.Jag skall som sagt köpa en dreambox själv, men vill helst ha en 7025 eller den nya 8000...