0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hoppar i bilen och kör iväg. Efter en stunds körning har kliman uppnått inställd temperatur och fläkten går ner på lägsta hastighet.Jaha, avfrostning, hinner jag tänka.Det är sånt man inte berättar för familjen.
Min fru diskuterade mäns vanor på internet med sina arbetskompisar. En del av hennes kompisar har problem med att deras äkta hälfter porrsurfar. Min klagade på att jag sitter för mycket och läser på värmepumpsforum
Citat från: teery skrivet 16 februari 2007, 13:15:14Min fru diskuterade mäns vanor på internet med sina arbetskompisar. En del av hennes kompisar har problem med att deras äkta hälfter porrsurfar. Min klagade på att jag sitter för mycket och läser på värmepumpsforum varför inte göra det bästa av 2 värdar då du liks har datorn igång Thumbsupnää kärringen min har ochså klagat,fast jag tycker inte det e farligt hon sitter på lunar å läser skit,mitt intresse blir man då inte dumare av man lär sig ju nått vettigt i alla fall...som man har nytta av så ser jag på mitt problem
hej .. va inte orolig ...snön smälter till våren har man ett intresse som man lär sig saker om så blir man inte dummare tvärt om...oavsett om det är att klippa hundar eller orientera....att sitta å läsa skvaller på lunarstorm eller titta på såpor på tvn ökar knappast någons förmåga till ett kreatvt tänkande ...det är bara ett meningst lösttids fördriv men visst det finns dom som e lyckliga med det ochså...men det ligger inte riktigt för mig...jag gillar att pillra å tänka ut grejer..fixar inte att sitta å titta på tv 3 dagar i veckan,har typ 3 program som jag brukar kolla på...det e lagom
hej .. joo jag har funderat på att gå den ..men det funkar nott,jag måste läsa upp mina betyg rejält så jag får behörihet...tar säkert 1eller 2 år under tiden jag studerar så...får jag en svältlön som vi inte kan leva på tror det va 6500 i månaden ...helt otroligt kasst,gick på komvux å läste upp betygen i en vinter å alldrig mervi åt luft mackor å vatten den vintern,,det funkar nott om man har 3 ungar att föda dom ska ju leva ochså
Jag vill bara klargöra att den Richard som FancyL hänvisar till inte är undertecknad.Jag hindrar ingen att läsa.Läs mer!