0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
dom kommer hit från kinnan idag så då ska jag passa på att fråga,hittils har jag då bara märkt små prishöjningar
Citat från: tolins skrivet 07 februari 2007, 13:23:07dom kommer hit från kinnan idag så då ska jag passa på att fråga,hittils har jag då bara märkt små prishöjningar Hej Tolins.vet du hur det ligger till med Fujitsu och ev prishöjningar ?såg att du sålde ut ett par billigare.mvh.ACE
Både Fujitsu o Panasonic har höjt priserna mellan 300 o 1000:- beroende på modell,vi har därimot beslutat att ligga kvar på samma pris som förr tills vidare
Panasonic = H16 har kostat och kommer att kosta, inte konstigt att de höjer priserna.Fujitsu = Har seglat upp som "ägarfavoriter", finns utrymme för prishöjning?Jag tycker inte att det är så konstigt att priserna höjs, dessutom stiger räntorna så de generalagenter som lånar för att lägga på sig lager får större kostnader.Nytt år = nya priser, gäller mycket mer än värmepumpar, nästan allt jag köper/säljer har också stigit i pris. (Utom mina priser i shopen, än...)