0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har köpt dem för 25:-/st inkl. moms (men tyvärr var det viss lev-tid). Om någon är intresserad, så kan ni få köpa dem för detta pris + 5.50:- för porto.
Vart handlar man DS18S20 Billigast? På www.rsonline.se tar dom SEK 49,25 per st plus moms +75kr i fraktPå www.elfa.se 66.00kr per st plus moms och fraktMickrokit skulle dom ha runt 95kr plus moms
Citat från: Skorsten skrivet 20 november 2004, 13:45:33Vart handlar man DS18S20 Billigast? På www.rsonline.se tar dom SEK 49,25 per st plus moms +75kr i fraktPå www.elfa.se 66.00kr per st plus moms och fraktMickrokit skulle dom ha runt 95kr plus momsOm du beställer över 100st så gäller ditt pris på RS-online Köper du 100 på elfa så kostar de bara 37,5kr plus moms..
Skorsten:Var kan man beställa detta?! är intresserad av att köpa ett antal!själv kör jag denna givare med en finnes färdiga programvara som funkar bra! finns på http://www.elektroniikka.org/thermometer/och är inte några som helst problem att bygga ihop om man inte har tummen helt centralmonterad.
Var kan man beställa detta?! är intresserad av att köpa ett antal!
sök på DS18S20 så hittar du den men det ärex moms på prisernamjukvara finns lite överalt till dom härgivarna
Tvärtom så rekomenderade jag min far din lösning då han nyligen har köpt sig en bergvärmepump och nästan bor på en pall framför displayen och gör okvalificerade gissningar om in och ut temp i de olika delarna av huset!
Jag får väl kompensera mitt "felsteg" med att skicka ritningen på den trådlösa RS232 enheten till Richard så att han kan erbjuda det som alternativ till kabeldragning om det finns intresse