0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hör med dom stora firmorna, tex Bravida, York, YIT och Elektrolux service. På många orter i landet hjälper dom till att kona rör och vacumsuga till riktigt bra priser. Vet ej vilka som finns i din närhet men det hittar ni nog på nätet.mvhTS
Har du kollat runt hos flera firmor vad pumpen kostar monterad o klar,23000:- låter dyrt tycker jag
Jag börjar bli jäkligt trött på denhär vp soppan.
Hur hittar jag en installatör/montör som kan installera pumpen åt mig för att få den med garanti och riktiga papper? :,v( Hur mycket ska en installation kosta (modell standard i trähus)? Kan man ta 10000:- för att spika fast en pump och låta en liten maskin vaccumpumpa så är jag i helt fel branch!
Hjälp!.. Jag MÅSTE ha en pump inom närmsta månaden!
Jo så tänker jag med......skulle det jävla så har man ju en chans till....dessutom får jag installationen som jag vill ha den,,,inget fuskarbete.Krokodilen
Citat från: Krokodilen skrivet 10 januari 2007, 19:56:17Jo så tänker jag med......skulle det jävla så har man ju en chans till....dessutom får jag installationen som jag vill ha den,,,inget fuskarbete.KrokodilenTycker personligen du har lite väl förutfattade åsikter om att alla kylmontörer skulle vara fuskare och göra dåligt utförda jobb.Själv så tror jag att de flesta kylmontörer är seriösa och gör bra utförda jobb.Har själv fått 2st pumpar monterade av en och samma Kylmontör och tycker han gjorde ett suveränt jobb han till och med var förbi efter ett par månader i samband med att han hade gjort ett annat jobb i närheten för att kolla om allt funkade som det skulle och om jag var nöjd med mina pumpar, och sånt tycker jag tyder på att han är seriös.//Krister