0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ujuj... ett litet förslag orsakade två dagars vild debatt. *oops*Sån't tålamod från vissa och så kort stubin har jag nog aldrig sett samtidigt.Nog för att utrycket "högt i tak" finns nämnt här på forumet så tycker jag att vissa har gått en bra bit igenom det.Förstår inte hur det kan bli så'n het ordväxling med tanke på att detta är inte face-to-face... inte chat... utan man har all betänketid man någonsin behöver: ÄNDÅ måste folk uttrycka sig så överdrivet kraftfullt.Hmm... vad sägs om en omröstning, lite poll, bara för att utvärdera ifall det var generellt på rätt väg?? Skulle alla greja det utan att bryta ihop/bryta uti rent vansinne?Vore skam att vi kämpat så här långt utan att utvärdera.Rent personligen tyckte jag att det var på rätt väg, har inget emot att folk/nå'n/moderator klankar ner på en för "överdrivet BS", känner personligen att jag behöver en varning eller två för offtopic grejer.
"pucko" SMS:ade och sa att om jag hade någon heder i kroppen skulle jag plocka bort det.Man kan aldrig göra alla till lags tydligen.
Citat från: Rickard skrivet 31 december 2006, 14:32:58"pucko" SMS:ade och sa att om jag hade någon heder i kroppen skulle jag plocka bort det.Man kan aldrig göra alla till lags tydligen.