0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Riktiga sosse fasoner. Snart lägger du väl dig i hur vi har det i sovrummet med.
Så nu vet du vad alla tycker? Eller står över alla andra och bedömmer deras åsikter? Tycker de inte som dig och Rikard så är man omogen och är omdömmet dessutom negativt är det inte något värt. Tur att det inte fungerar så i valet i sverige utan att man går på vad folk verkligen tycker istället för att tex Låta MP få alla mandat i riksdagen med motivationen att sveriges befolkning var tillräckligt mogen att rösta rätt.
Du visar bara mer och mer i sann Sadam anda att du är en diktator. Folk tycker anorlunda då får de inte vara med och ge betyg.
Det är du som är diktatorn som bestämmer här.....
IP Adress säger ju inte ett skit. Den kan man ju slumpa fram själv om man vill.
Man har ju fan inte behövt vara einstein för att få ppm skiten att växa med 60% i snitt de senaste åren.
Varför använder du inte den då? Visa att jag åter igen har rätt. Kör med samma stil som nazisterna som avrättade judar. Eller gör som i sovjet där man i kommunismens namn avrättar eller låser in folk som inte tycker som dig. Skillnade när är väl att du låser mig ute istället.
Tänkte först skriva att "tror du på det där själv?" men det hade kanske varit att ge dig svart på vitt på ett dumt sätt att framföra kritik. Jag har dock på ganska kort tid sett inlägg från dig som påvisar motsatsen. Dvs du kan inte ta kritik.
Som jag skrev i början av denna tråd befarade jag att man kunde få en "ryggsäck", vilket infriades för en del medlemmar under denna natt på karmaskalan. Att det inte gick att få reda på vad som var orsaken till +/- karma:t förvärrade idé:n och några satte under natten i system att ge minus med 1 tim lucka, såg en del som landade på -17....Jag noterar också att de flesta som skrivit i denna tråd ligger online på denna tråd, vilket är mycket ovanligt, och under den tid jag skrivit in detta inlägg har 6 poster till ramlat in i detta heta ämne (fick en varning när jag tryckte posta). Kort sagt är vi inte mogna för ett sådant här system-det är bara att erkänna....Kanske typen visitkort kan funka, ex: mr.exempel- elkille med b-behörighet osv-osv.
Positiv kritik mot detta forum:Skrev i en annan tråd och undrade varför man inte kunde använda ett substitut typ elfläkt för en innerdel, för att hitta bästa innerplacering och undvika felplaceringar. Resultatet blev att en annan medlem nu snickrat ihop en "dummy-innerdel" som ger värme som just används för detta syfte. Alltså genererar detta forum även nya saker (framtida produkter?) från lösa ideér.
Kör med samma stil som nazisterna som avrättade judar. Eller gör som i sovjet där man i kommunismens namn avrättar eller låser in folk som inte tycker som dig.
Föresten rikard. Vid närmare eftertanke måste jag medge att jag insett att jag troligtvis har fel i sak när det gäller en röd tråd i mina inlägg.Det är när jag skrivit att du inte kan ta kritik. Du har trots allt visat att du tagit åt dig av all den uppståndelse som varit och återställt forumet till det stadie det var tidigare när vi inte hade sådana här skit diskussioner.Så jag tror snarare det är så här att du tar åt dig av kritik osv men du tål inte negativ kritik så väldigt bra. (Men vem f-n gör det om man tänker efter?) Jag tror faktist inte nisses ide om att låsa tråden är så dum. Vi avslutar tjafset och går i i 2007 med att försöka hjälpa varandra istället.Som moderator måste man vara hård och visa var skåpet ska stå så fram med musklerna ;-)
-----------------------------------Om du följt forumet under så lång tid hur kommer det sig att du gick med först igår? Var det för att du hittade ett ämne på forumet som passade dig?
utopiazz,,inte mer ved på brasan nu väl?
Hmmm det här ser jag inte som något förolämpande ? Man kan slumpa fram en ip-adress själv....