0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej!Någon som vet nåt bra fabrikat som kör DX istället för vatten in i huset och sedan dockas mot tank/plattväxlare.På detta vis så slipper man ju frysrisk vid ev. strömavbrott m.m.
Citat från: ppwpp skrivet 19 december 2006, 08:12:18Hej!Någon som vet nåt bra fabrikat som kör DX istället för vatten in i huset och sedan dockas mot tank/plattväxlare.På detta vis så slipper man ju frysrisk vid ev. strömavbrott m.m.Airwell, Daikin, AquaInverter t ex.
Jao, men funkar alla dom där bra också?
Är Du helt säker på att Airwellen inte går att använda för kyla? I styrenheten så går det iaf att ställa om för kyla... Det ligger nåt långt bak i skallen, att det fanns möjlighet att ordna det åxå...., fast nån bugg i skallen gör att jag inte kan packa upp infon mvh humlan.
Citat från: humlan57 skrivet 19 december 2006, 13:14:28Är Du helt säker på att Airwellen inte går att använda för kyla? I styrenheten så går det iaf att ställa om för kyla... Det ligger nåt långt bak i skallen, att det fanns möjlighet att ordna det åxå...., fast nån bugg i skallen gör att jag inte kan packa upp infon mvh humlan.Jag kan inte se något i de papper jag fått tidigare från Essen (airwell) allafall. Men det betyder inte att jag har rätt.