0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
det blev som turbo på pumpen
hej va å dammsög min kära e12a i dag lamellerna i innerdelen håller på att va fulla med skit går det att bakblåsa ren dom med kompressorn ? det blev som turbo på pumpen trots att jag inte renblåste dom utn jag dammsög lite groft det jag kom åt men det verkar ine va gott om plats att städa i innerdelentilllägggår det att strippa av innerdelen ? jag vill ta bort det vita (Fronten)som sitter på innerelen så man kommer åt att rengöra maskinen
Citat från: jockefors skrivet 17 december 2006, 16:32:21hej va å dammsög min kära e12a i dag lamellerna i innerdelen håller på att va fulla med skit går det att bakblåsa ren dom med kompressorn ? det blev som turbo på pumpen trots att jag inte renblåste dom utn jag dammsög lite groft det jag kom åt men det verkar ine va gott om plats att städa i innerdelentilllägggår det att strippa av innerdelen ? jag vill ta bort det vita (Fronten)som sitter på innerelen så man kommer åt att rengöra maskinenHmmmm. börjar lika ett porrforum detta.....
sOm,det beror väl lite på fantasi'n.Jag brukar rengöra lamellerna med en långhårig mjuk målarpensel.Får ur skapligt med damm.Sedan dammsuger lamellerna.På sommaren kör jag lite kyla,och passar då på att dammsuga också.