0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Så skulle jag också placerat innerdelen, -precis mitt för öppningen in till vardagsrummet!HälsningarMicra
Citat från: Micra skrivet 22 november 2006, 13:10:45Så skulle jag också placerat innerdelen, -precis mitt för öppningen in till vardagsrummet!HälsningarMicraTack Micra Måste smyga dit någon dag och mäta vad jag får plats med för innerdel då... Nocria 14 eller RAS-13 lutar det väl åt Thumbsup
Låter vettigt Nocrian och Toshiba-ras är ju bara 25cm höga vilket är till en fördel om det är lite plats på höjden där du ska montera den.Lycka till!//Krister
Tack Krister och Micra!Tänk vad trevligt det är med forum ibland ThumbsupSka försöka mäta ovanför dörren tid tillfälle och återkommer med resultat MVH - Zeb!
Skulle du ev vara intresserad av en Nocria kan jag maila dig lite bilder på innerdelen om du skulle vara intresserad. Bara att skicka ett pm om intresse finns.//Krister
Citat från: Northkingen skrivet 23 november 2006, 15:05:14Skulle du ev vara intresserad av en Nocria kan jag maila dig lite bilder på innerdelen om du skulle vara intresserad. Bara att skicka ett pm om intresse finns.//Krister Hej Krister!Tror jag har sett dessa redan - för det var väl du som skickade till aine72?Såg ju bra ut saknade bara ett par bilder ur ett lite större perspektiv Tack iaf!MVH - Zeb!