0 medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
Logger 2020 i sig är stabil, kanske inte som en PLC, men inte långt ifrån.3G är det svårt för oss att garantera funktion på, där finns det för mycket annat som spelar in, men i normalfallet rullar det på bra.Som alltid med trådlös teknik kan det dock bli frågan om någon omstart om/när det hänger sig.Frågor om webbtjänsten ställer du bäst i forumet på e-logger.se eller e-postar till support@e-logger.se (Det är inte jag som driftar/utvecklar/äger webbtjänsten, så det är bättre att du frågar rätt person.)I forumet på e-logger kan du också läsa mer om loggern, och vilka problem som är de vanliga, och du kan också se hur vi sköter supporten.Jag skulle föreslå att ni köper ett kit, placerar ut, och inhämtar erfarenhet i någon månad innan ni går vidare med en större utbyggnad.Du kan läsa om kontoplanerna för webbtjänsten här: http://e-logger.se/wiki/index.php/Manual_E-logger (scrolla ned en bit så ser du kontoplanen)Kortfattat så kan du välja mellan två olika företagskonton, 600 eller 1200 kr/år, med möjlighet att ansluta upp till 5 loggrar till det billigare kontot, och upp till 30 stycken till det dyrare kontot.
Nu har jag testat med den nya USB-comporten som jag köpt här på webshopen och jag får fortfarande inte loggersoft att hitta givarna. Jag har även testat att bara koppla på en givare med samma resultat. Vad tusan kan det vara för fel?