0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nu verkar ett litet företag som heter Elektrolux börjat sälja Sharp pumpar under namnet Elektrolux!Det ser ut som gamla AYXP ER modellen! Jag tror att det är ett gott tecken då de nog inte sätter sitt namn på vad som helst! Jag har inte sett något pris men det är säkert marknadsanpassat!Jag har vetat om detta ett tag men inte fått säga nåt. Jag har en kompis som lagar spisar, tvättmaskiner, kyl o frys åt E-lux och de ska nu börja montera pumpar också! Joakar
PS NorthkingenElectrolux-Husqvarna-Electro Helios m.m. är nog samma maskiner mvh Kgust
Kanske det beror på att märket Huskvarna säljs mindre där du bor.Är ganska säker på detta. Snart blir väl tyvärr många av dessa märken "Polska" då E-lux bygger industripark där Där jag bor har de precis lagt ner merparten av tillverkningen (compakt maskiner = bänkdisk osv), suck.. många man känner som blir drabbade. mvh Kgust
Låt säga såhär:När det gällde dessa compaktmaskiner så var innandömmet i resp segment samma t.ex pumpar, isolering, m.m Det som skiljde var plastpaneler,dekaler etc Funkar precis som dessa Sharpmaskiner d.v.s de blir aermec, ivt,m.m.Sedan finns det ju olika segment - typ on/off jämfört med inverter på VP-språkmvh Kgust