0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
vv produktion
Beroende vad returgivaren sitter så vid vv-produktion blir det lite restvärme ut genom kopparrören och det vattnet som är i växlaren, cirk.pump går då ut på radiatorsystemet när vvx ändrar läge.
Hej,Fina kurvor på webben. Hur mäter du, går diplomaten att koppla direkt till datorn eller har du egen lösning?
Citat från: messer skrivet 12 november 2006, 19:24:55Hej RalphotFinns det någon chans att få ta del av ditt loggprogram av elmätaren ?MVHMesserJa, så småningom för en symbolisk peng, men jag vill låta den köra ett tag förstså jag är säker på dess tillförlitlighet. Det har tagit många modiga timmar attfärdigställa programmet. Men inom ett par-tre veckor tror jag det skall kunna gå.Håll tummarna.Jag vill dessutom göra en fullständig beskrivning och användarhandledningså att icke så händiga (kunniga) också kan använda den.Maila gärna och påminn om jag inte hör av mig här.
Hej RalphotFinns det någon chans att få ta del av ditt loggprogram av elmätaren ?MVHMesser
Är jag verkligen ett sånt svin som inte vill att man länkar till andras eller egna konkurrerande lösningar