Skrivet av: TS Comfort AB
« skrivet: 25 mars 2021, 14:08:22 »Gissar nu lite men kylslaget som du Grönbete hade som reparatör via 20grader skickade in den där skadeanmälan med trasig 3-vägs ventil och bad om en ny utedel så Mitsubishi ville nog ha lite mer info än så och sen visar det sig att dom inte kan löda så då blir det nog trassel .
20grader borde ha kallat in någon annan kylfirma lite kvickare som hade mera förutsättningar att reparera.
Flat7 hade en annan återförsäljare som tydligen inte svarade alls på kommunikation och verkar ha lagt bolaget i likvidation så då tog Mitsubishi över ärendet snabbare.
Skumt sätt av ÅF om man förtsatt vill ha bra omdömen!
Men som sagt bara gissningar då jag gissar att Mitsubishi tycker 20grader ska ta hand om sina egna garantiärenden
20grader borde ha kallat in någon annan kylfirma lite kvickare som hade mera förutsättningar att reparera.
Flat7 hade en annan återförsäljare som tydligen inte svarade alls på kommunikation och verkar ha lagt bolaget i likvidation så då tog Mitsubishi över ärendet snabbare.
Skumt sätt av ÅF om man förtsatt vill ha bra omdömen!
Men som sagt bara gissningar då jag gissar att Mitsubishi tycker 20grader ska ta hand om sina egna garantiärenden