Aha, det hade jag ingen aning om, trodde faktiskt bara den hade tempgivare i innedelen, gäller detta alla märken (tänker de stora)?
Visst, det vore inte dumt med en remote med tempgivare som man kunde ha i ett annat rum, var det inte någon pump förr som använde fjärrkontrollen på detta sett? Har för mig att jag läste detta för 14 år sedan när jag letade pumpen som ni närmare sig 14 år.
När det finns ute temp så är det absolut vettigare med en extern innetempgivare.
Tycker min pump alltid har varit så seg att reglera upp när det bli kallt ute så jag har antagit att den inte har någon mätning ute, felaktigt

Om den inte fungerar borde det ge en felkod va? Jag får alltid höja tempen på fjärren allt eftersom vintern och kylan tar ett grepp, har alltid varit så, kanske ligger på 26 grader på fjärren, sedan har den inte mer att ge om det blir för kallt (nu brytpunkt -15 enstaka natt, eller -10 långvarigt), där av viljan att byta till en större pump, nu blev det istället en andra pump, troligen bättre. Då det blir bättre spridning på köpet i vårt fall.