Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Fler märken?  (läst 9853 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Northkingen

  • Power By Fujitsu
  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Norsjövallen/Sverige
  • Antal inlägg: 2352
  • Karma +6/-6
  • Kön: Man
  • Carpe Diem
SV: Fler märken?
« Svar #15 skrivet: 27 februari 2007, 18:29:46 »
Synd bara att innedelarna ska behöva bli så ruggigt stora när man går upp i effekt på maskinerna.
Jag tror att jag snart ska börja procenta lite på dig Tolins då jag har hänvisat några Fujitsu spekulanter till dig, dom bodde norr om dalälven så det kan bara vara ett stenkast från dig ^-^
mvh
Thomas


Nocrians storlek beträffande utsticket är nog förmodligen pga den automatiska filterrengöringen.

//Krister
1st Fujitsu AWYZ 18 LB Nocria och 1st Panasonic HE-12 DKE. Bättre med för stora än för smÃ¥ hihi. Vedkamin Handöl 34T 7kw.  1 1/2-plans Platzerhus byggt 1978 pÃ¥ 230kvm i Norsjö kommun (Norsjövallen) Norrlands inland mellan SkellefteÃ¥ och Lycksele.

Utloggad TS Comfort AB

  • Moderator
  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Nykvarn
  • Antal inlägg: 8463
  • Karma +10/-2
  • Kön: Man
  • Säljer och installerar värmepumpar
    • www.tsfs.se
SV: Fler märken?
« Svar #16 skrivet: 27 februari 2007, 18:34:22 »
Det stämmer nog ganska bra det Northkingen då AC Robot nästan är lika djup.
AC Robot är inte heler någon skönhet men den fungerar bättre än jag förväntade mig.
mvh
Thomas
Företaget har bytt bolagsform 20070101 från tidigare TS Fastighetservice till nuvarande TS Comfort AB
Se www.tsfs.se eller www.comfortab.se för aktuellt utbud av luftvärmepumpar och Poolvärmepumpar.
Våra luftvärmepumpar kommer från dom Svenska Generalagenterna och har därmed 5 års totalgaranti. Vi säljer enbart luft/luft värmepumpar inkl installation och då inom vårat installationsområde Södra Stockholm/Södermanland med lite omnejd.
Kontakta oss för kostnadsfritt hembesök för förslag på märke och modell som är lämplig för just eran fastighet.

Utloggad Northkingen

  • Power By Fujitsu
  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Norsjövallen/Sverige
  • Antal inlägg: 2352
  • Karma +6/-6
  • Kön: Man
  • Carpe Diem
SV: Fler märken?
« Svar #17 skrivet: 27 februari 2007, 19:13:19 »
Det stämmer nog ganska bra det Northkingen då AC Robot nästan är lika djup.
AC Robot är inte heler någon skönhet men den fungerar bättre än jag förväntade mig.
mvh
Thomas


Men Nocrian är ju hur snygg som helst...... a:gl

Nej men allvarligt att den är stor och sticker ut, tycker jag personligen det är värt för att få ha filterrengöringen.



//Krister
1st Fujitsu AWYZ 18 LB Nocria och 1st Panasonic HE-12 DKE. Bättre med för stora än för smÃ¥ hihi. Vedkamin Handöl 34T 7kw.  1 1/2-plans Platzerhus byggt 1978 pÃ¥ 230kvm i Norsjö kommun (Norsjövallen) Norrlands inland mellan SkellefteÃ¥ och Lycksele.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!