0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag skulle lätt tagit en huskvarna.´Jag vet inte vad humlan kört för huskvarna sågar.Jag har bara bra erfarenheter från dom i alla fall. Stihl känns lite leksak..
I alla fall för en 10 år sedan tillverkades huskvarna,jonsered & partner av samma bolag nämligen Huskvarna Var väl ungefär så länge sedan jag var i fabriken i Huskvarna & kollade produktionen, dock vet jag att en del maskiner kan ligga på annan ort men utvecklingen är nog kvar i Huskvarna ännu. Vad de då sa var att Huskvarna & Jonsered var identiska maskiner medan Partner var för hobbybruk.mvh Kgust
Var absolut ingen kritik, då jag tycker det är bra att personlig erfarenheter ges.Vad jag menade var att det Kanske inte är så stor skillnad mellan t.ex mellan Huskvarna & Jonsered.Själv kör jag en sunkig "351 partner" som fungerar bra för mig.Tror själv på "ju mer hästkrafter desto bättre" Thumbsupmvh Kgust
HAH!Kul att det vart sådan respons på frågeställningen, det hade jag inte väntat mig. Och än mindre hade jag väntat migatt ingen skulle skrika "PROFFSSÅG, köp inget rackel". Som jag tolkat det är detta en högst personlig sak. Får vel taoch "klämma och känna" på kombatanteran ifråga och se vilken som jag fastnar för.QL!