0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det blev inga kraftiga reaktioner kring det jag skrev om svartjobb Trodde nog på liiite mera reaktion
Nu försämrar dom reseavdragen oxå, den blå alliansen....Det blev inga kraftiga reaktioner kring det jag skrev om svartjobb Trodde nog på liiite mera reaktion ALLA privatpersoner ber ju om svartjobb (då menar jag alla :-[ ) dom utföres av oftast av företag, det kanske är ok i dom flestas ögon. MEN det undandrar enorma belopp från statskassan. (då menar jag ENORMA)Dom flisor man tjänar genom att tex försämra reseavdrag är löjeväckande...
ALLA privatpersoner ber ju om svartjobb (då menar jag alla :-[ ) dom utföres av oftast av företag, det kanske är ok i dom flestas ögon. MEN det undandrar enorma belopp från statskassan. (då menar jag ENORMA)
Nu vet inte jag om din definition av "ALLA" skiljer sig från min, men jag ber ALDRIG om svartjobb. ...Det händer någon enstaka gång att en hantverkare gör någon enstaka timmes jobb och då själv vill ha det "i näven", och om det är någon eller några hundringar det rör sig om så är det väl OK.
Nu vet inte jag om din definition av "ALLA" skiljer sig från min, men jag ber ALDRIG om svartjobb. Såvida inte att kompisar hjälper varandra gratis är att betrakta som svartjobb.
Som ni vet är det tillfället som gör tjuven.
Ang svart mellan företagare.... det är enormt vanligt man tar in svarta pengar osså lejer man svart!!!!!!!!
ALLA privatpersoner ber ju om svartjobb (då menar jag alla Embarrassed ) dom utföres av oftast av företag, det kanske är ok i dom flestas ögon. ShockedMEN det undandrar enorma belopp från statskassan. (då menar jag ENORMA)
Som ni vet är det tillfället som gör tjuven.Kontrollen har tyvärr monterats ned rätt rejält i samhället.
Såvida inte att kompisar hjälper varandra gratis är att betrakta som svartjobb.