0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Bra å ha ifall man vill nå nån vid PC:n...., snacka, skicka filer, chatta, gruppkonferanser m.m. Å svara nu inte MSN för det "viruset" användr jag mig inte av.mvh humlan.Mitt Skype-anrop = humlan57
Jag personligen tycker det är bra men jag lider med den som slängde ut alla miljarder på Skype.
Jag kan sätta en slant på att MSN live kommer vara det överlägset största internet-telefonprogrammet inom 2 år...se bara de första prylarna:http://www.siba.se/index.aspx?identifier=SE91311Anledningen är enkel:Nästan alla har SAMMA programvara och det följer med datorn.Jag personligen tycker det är bra men jag lider med den som slängde ut alla miljarder på Skype.(Jag har för övrigt en Siemens DECT skype-telefon inkopplad själv men nästa blir definitivt MSN Live)
Om du hade läst hela mitt inlägg hade du sett att jag har skype och dessutom den siemens decten som har det integrerat, jag har haft den i 1.5 år tom...Jag tycker bara inte att det fungerar eftersom det är så få som faktiskt har skype.Fördelen med MSN är att alla datorer som säljs kommer att ha det från början, dvs alla människor kan använda det på ett enkelt sätt. Det är ju först då det blir ngn vits liksom.
Jag arbetar på ett företag med 120000 anställda i världen som tom köpt in företagsvarianten av MSN messenger så jag vet inte vart det lutar men jag tror det blir som med windows, word, excel etc de kommer ta uppemot 80% av marknaden.Sedan Ridax, vad har du fått det ifrån att man måste sitta framför datorn med MSN, den finn ju i mobiler nu och snart även som dect utan datoranslutning dvs ingen som helst skillnad mot skype.Det finns en stor fördel med skype och det är att det tar sig igenom firewalls etc på ngt outgrundligt effektivt sätt...