0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Har lite svårt att förstå att SVT sänder dom här reportagen före valet, det tar fokus helt från valrörelsen. Jag tycker det har varit tillräckligt med skit omkring det som drabbat FP, å Vi behöver definitivt ingen valrörelse a´la USA.mvh humlan.
Tur att val-TV inte bara innehåller såna reportage, men man måste nog vara övertygad sosse för att ogilla att det öht sänds.
Såg reprisen ikväll. Jag tyckte väl att Janne J. var som han brukar, rätt man för grisjobbet. Det var intressant hur höga företrädare för traditionell socialdemokrati som Olle Svenning och Sten Andersson trydligt uttryckte sin tveksamhet/motvilja mot Perssons ledarstil. Och att de gör det i ett program som sänds strax innan valet. Persson/Rosengren/Sundström och andra sosseministrar har ett trovärdighetsproblem som borgarna inte besäras av när de köper herrgårdar eller lyfter mångmiljonlöner.Tur att val-TV inte bara innehåller såna reportage, men man måste nog vara övertygad sosse för att ogilla att det öht sänds. Nå, slet Josefsson Reinfeldt i stycken också? Hann inte se det, och kan nog inte se reprisen heller. Ska upp till Kramfors och köpa hus (men inte en herrgård).
Jag tycker det är bra att journalister gräver men tidpunkten för att sända programmet är illa valt.
Socialdemokraternas nätverk, prova själva att logga in:www.sapnet.se