0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Läs lite bättre.Eller läs om vad jag skrev.Visst tusan kommer den som blir sjuk eller ett trafikoffer att få betala fan så mkt mer iframtiden om borgarna vinner.Eller är du borgare själv som är så trångsynt.
Nä borgarnas politik är för kapitalisterna som den alltid varit!
En lokal riksdagsledamot (m) skrev idag i tidningen att det skulle kosta normalbilisten 100kr mer i mån.Vad nu normalbilisten betyder? edit Saxat från fp hemsida:Trafikförsäkringen: Kostnaderna för trafikskadadessjukpenning förs över till trafikförsäkringen. Premiernaökar då med ca 1 200 kr/år.
Jag tycker vi i stora drag har det bra i dagens Sverige. (i förhållande till många andra länder). Skulle vara intressant om ngn kan ge mig en anledning som vanlig "knegare" att rösta på borgarna.!?Som jag ser det tar dom med sina förslag bort precis all trygghet som vi låg/medel inkomstagare har. En tusing extra i månaden blev plöstligt 500:- och hur mkt är den värd när jag (eller ngn annan för den delen)blir sjuk, arbetslös eller förtidspensionerad?Nä borgarnas politik är för kapitalisterna som den alltid varit!Mvh John
Tipo 874 Jag har väl för h-lvete inte tyckt att det var okej med killen som fick testikelcancer.Hur fan läser du.Klart att det är skrämmande med dagen sjukvård,men inte tusan lär det bli bättre.